HTML

Titok és a teremtés

2009.03.23. 09:26 :: red-orange

 Sikeres hetem van, sikeres teremtéseim vannak. :)
Tegnap a nap folyamán azt gondoltam ki, hogy de jó lenne, ha a cikkeimet valaki reklámozná, mert nekem sajna nincs időm ilyenekkel foglalkozni. Minél több helyen olvassák a cikkeimet, annál nagyobb az esélye annak, hogy a reklámra is kattintanak. (A bevételem ugyanis a reklámkattintásokból van). Tegnap hazajön kedvesem, és elújságolta nekem, hogy beszélt egy ismerősével, aki olvasta egy-két cikkemet már, és szerinte jók, és hogy mit szólnék hozzá, ha kirakná az ő portáljára, fórumára is a cikkeim linkjeit. Azta!! :)
Egy szót nem beszéltünk kedvesemmel erről, és mikor hazajött, majdnem az ölébe ugrottam. Csak hát annyira nem voltam magamnál, hogy a székből sem tudtam felállni. Ilyen nincs! Kigondolok valamit, és az teljesül is. Ráadásul nem csak hébe-hóba teljesül, hanem eddig mindegyik, amit ezen a héten kigondoltam :):):)

Szólj hozzá!

Címkék: titok optimizmus vonzás

A bejegyzés trackback címe:

https://harmoni.blog.hu/api/trackback/id/tr401019662

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása